Friday, December 26, 2008

xkan xfhm fhm lagi kot?

tencen nye aku , die ni xpnh2 nak faham bile aku mara ke bengang ke merajuk ke
aku perli die ke . bodo blurrr jugak! tencen gile! dah banyak kali bagitaw pn asyik xfhm punye . xmakan saman . penat la aku sabar sorang , mcm terhegeh2 pn ade . cm babi do rase! atleast bagi ar response sket . setiap kali aku bengang je mesti aku kene straight to the point ckap " HAH AKU TENGAH MARA KAT KAU " kalau x sampai mampos die xfaham . tlong la , kenal aku bukan 2 bulan . dah setahun pn masih xmasuk akal lagi ke? kalau aku xpnh beterus terang pasal ni ngn die tape ni x . BANYAK KALI KOT?! sedih la mcm ni . aku nangis ke mengamuk ke die wat bodo je sbb die xtaw . aku berubah ape aku salah untuk satisfied him . xkn la he cant do the same kot? belajar la . perlahan2 faham . ni x . MACAM XMAKAN SAMAN LANGSUNG! aghhh penat la mcm ni . mcm couple ngn tombol pintu pn ade . sedih malu and rase terhegeh2 .yer aku xsuke kene pujuk2 merghebeh2 ni . err hello , aku perempuan kot?! xkn la a bit smile of understanding xbole di guna kot? god!! die uh mcm kene pegi tucen belajar fhm pompuan . eeeeeiiiisshhh tencen nye . aku sayang die tapi aku da penat simpan sorang2 . walaupun da banyak kali explain pn die xkn penah2 fhm . arini aku marah pn bkn die fhm . buang karat . bek aku hidop sorg mcm tuh ,xla sakit sgt . tapi aku x ask for over this thing . cume TOLONG LAAA!! AKU SUMPAH DA PENAT NI . please ah fhm sblm aku btol2 move on . jangan ah layan aku same mcm membe2 kau . plzz ..

2 comments:

Khairiawani&Khairiyani said...

huhu.izzaz!apenih?adoih.takkan taleh langsung nk paham perasaan qis.mara pun x tawu?mmg parah weyh.susahla lau straight forward aje.yep.btl ckp qis.we are girls!mmgla ngade2 sket.p/s:sket je kan qis.xbnyk pun mcm pempuan gedik2 kt luar tu.mane2 gf mstila nk perhatian bf loh.mmg kne tuition nih.
qist!kuat!!jgn stress k.kne jinak2kan die tu.bg lecture bnyk2.
lau x.kne wat plan besau!!hehe

syafeenamk said...

omg...............knape mcm ni..
jgn la.......
why not u write him a letter.n express everything.