Thursday, December 18, 2008

answered

result sudah keluar
mase nak bukak uh arnd 8pm
die punye lagging
2 pupu aku je yang bole explain
hahahah!
gile lambat
tapi aku berusaha gak!
aku malas nk tunggu2 dengan hati runsing
tunggu dan tunggu dan tunggu
keluar gak
so masuk kan ic dan kad matrix
aku pn bukak
tutup mate do memula!
hahahah!
bile da kua an . tak tgk lu brp dpt each sub
trus tgk pointer takut drop lagi
jeng jeng jeng .....

3.4 !!
frust cmpr happy dlm mase yang same
sbb ape aw .
LAGI 1.0 JE KOTTTT!!!!
haihs kalau x DL da aku
tapi yang best je
aku naek la
mase sem2 aku jatuh
aku dpt 3.07
kire naek banyak jugak ah
yang penting
sculpter aku
A
gembira la do
sbb korg tataw bertape bersusah payah nye aku
untuk siap kan sclpt aku tu
mmg sape yang berada disisi aku time uh taw la
aku je yang paling strugle gile babi
untuk sclpt aku
so ape yang aku harap kan
dapat
even xdapat A+ pn tape la
sbb aku taw tuan haji ni susah sket
so terima kasih banyak2 sbb melegakan aku
so okey la
aku agak bangga ngn izzaz sbnrnye
walaupun die mcm banyak maki hamun tentang result die
sbb die makin lame makin meningkat
first sem die 2.5
second sem 2.57
third sem 2.68
kire makin naik laa
ade pengcapaian
mcm aku pn naek turun gak
die makin hari makin bagus
mmg betul kate rainbow yang die ni laen
tapi aku masih tak paham asal die nak bengang ngn diri die
kekadang aku rase nk pukul je
tolong la besyukur sket
aku tencen kekadang
work ko bukan xlawa . gempak kot
ko tu je kekadang malas over sket
bile tegur mesti ckp
hermm bia ah bagai
mane aku tak tencen!
hesh!!
sbb mak die
penah ckp die yang
nak bercinta sume bole
tapi pelajaran kene la ok
so aku cm xtakut sgt la sbb
result die makin meninggkat bukan menurun
tapi die still lagi down
isssshhh tencen!
tolong la
ade org pointer makin menurun kot
cube la sedar sket
aku ni sayang kat die
kalau aku tgk die mcm tu aku jadik nek tencen
haih
kalau die bace ni best sket


izzaz ,
awak tu terel sebenarnye tapi awak je yang xsedar . awk kene strugle lagi and put effort gile2 punye . ape yang awk selalu ckp sebenarnya xbrp cukup lagi untuk mencapai kejayaan . percaye la satu hari nanti awak mesti berjaya gakk .awak kene belajar dgn org yang awk rase berjaya . belajar mcm mane die belajar . awk buat keje mmg penuh kesungguhan tapi dalam mase yang same awk agak memperlekehkan kerje awak . work awk lawa . mmg lawa sgt . tapi mcm nk buat xnk buat je . bile awk rase semangat gile uh awk pegi cri org yang hebat . belajar dgn die mane salah dan silap awk and take things damm seriously ! cube stop complain and buat dulu think positive even bende uh sungguh sakit hati. next sem dear , org da xmau jage hati awk da dgn dok diam je . pasti org akan bebel smpi awk nk mintak putus pn da tadahal da . so yeah! org tak pedulik da lagi .awak nak cium 3 kan? meh org bawak awk . kite naek same2 insyallah berjaya . kite tak payah tunggu lec suap kite . kite kene berusaha sendiri. ok sayang? so pasni kalau work awak mcm sial , mmg org mintak awk buat baru or kite akan gado besar . its ur future and i keep ur mom's word .

bile awk complain lagi org bla je . bia awk sedar sbb i really love u , and i want u to succeed even if its take this kinda sacrifice ! cun? ok i love u.

abang aku ah best
die final year
die dari first mase amek degree
dpt DL saje
kalau DL cukup2 makan xpandang
ni stock
3.65 and above
paling tingi penah dapat
3.97
gile an?
die amik engineering
kalau xsilap civil
tapi aku xsure
yang best nye
yang terakhir ni die dapat
3.65! DL LAGI!
n terbaik ialah num satu dalam faculty
and dapat selimpang uh!!
gile babi
sbb die bukan sahaja first honour
kire yang paling terbaik!
and kalau die dpt kalah kan pulau pinang
die dapat rm500 from UITM
belum lagi ape yang pakcik aku bagi
mau 50000 dpat!
best nye die
dah la pandai
aku nk try lawan die nanti degree
so skrg aku nk try capai lu
insyallah
angah , akak bangga! salute!

overall it was ok la semua . aku besyukur ke hadrat ilahi
sape yang down kite usaha lagi
xyah mencaci org
xde guna
bia kite naik
atas kite
takyah susah pasal
org
percaya pada ALLAH SWT
insyallah segalanya berjalan dengan sangat lancar.
amin



No comments: