Sunday, December 14, 2008

ahad punye hal

aku pegi klcc untuk melihat rantai art event .alang2 smbt bday ecai pegi dan menemani si epan dan kekasihku bershoping . tuptuptup! aqi pon datang! gembira habes!!! ..

so , perjalanan bermula pada pukul 10 pagi dimana kodak dan epan hadir ke kediaman aku . mase tu aku masih lagi di alunan mimpi indah! sbb aku tdo pukul 8pagi akibat melihat video di youtube! haha . oke muke aku masih serebeh memberi diorg masuk dan aku sambung tdo for a while sbb epan bli rokok dan ambil ecai bla bla bla

bonze2 aku tu da sampai umah aku dorg terpaksa tunggu sampai pukul 11.30 untuk aku mandi sbb aku mintak nak tdo lagi! sayang dorg kat aku! hahah! . ok pukul 11.30 aku mandi dorg tunggu siap dan begerak dalam pukul 12 . bertolak dari rumah aku dengan kereta gen2 yang dah banyak cacat celanya itu den pegi amek aby kat sec 9 . kitorg pn gerak . sampai klcc dalam pukul 1 lbey parking kat dalam uh . cari cari dapat tempat . den kami naek atas ke dalam klcc . mule nk pegi fudkot . pastu penuh gile . kami pn pegi la fudkot kat tempat train uh . makan2 . bla ke rantai .

sampai di situ kami xmasuk la lagi an . usha2 baju sume. reg untuk gundu uh pastu aqi msg da kat pelita! so aku pegi ngn kodak . suasana menjerit2 ada la kan ofcoz! kami borak2 tunggu aman plak konon nye mcm tour guide masuk dalam uh! hahaha! .

so da aman sampi kami pn begerak ke dlm dan melihat work2 nya . xgempak sangat mcm last year . dunno y . tapi bangga la tgk senior aku yang anta! hahaha . painting banyak lawa2 . and photo pn not bad .

den aku pegi ke meja limpahtakruah . usha2 baju satgi terjumpa baju a. samad said! pegh gembira la aku hoi! aku minat kot abg hensem uh . ape lagi! beli saja!!!!!! kureng sket duet aku! haha! tapi tape la . aku da minat an. so jalan lagi . tgk work aman yang best2 sume . bangga. sempat aku berkenalan dengan few people kat situ . xkesa la loser ke . aku nk kenal lagi

den da abes usha sume aku pn pegi galeri petronas . sekarang tgh tunjuk work photographer sofea sumtin and sculpter amer sumtin .photo tu pasal self-potrait . tapi yang sculpt tu lebih kepada keislaman

area photo tu aku suka tapi ikut ranking 1-10 aku letak dalam 5.5 la . hehe . sbb aku xminat sgt an . tapi yang sculpt tuh! wahh aku gembira melihat . sbb sungguh rumit dan mmg cantik!
aku nk explain susah so bek ko pegi sendiri tgk

den da abes tgk , luqman suro gerak pelita balik . so okey la . aqi kate nk watch muvi ngn bf die .ehehe . so ok . kami berpisah disitu , sad* . den kitorg gerak pegi pelita balik lepak ngn dorg , cit-cat . gerak ke klcc balik amik kete pegi bb

shoping di situ . gerak ke ts . epan beli kasut dan kodak beli sweater . jelez! hehe . den aku dapat msg dari olie yang ika kene apendix bob bgtaw! oh risau! so sepatutnye hari ni aku pegi melawat die ,insyallah aku pegi lah kan .

den kami pulang ke ceria box di kajang dan karoke selama 3 jam sambil smbut bday ecai skali . nyani smpi sakit perut sume org smpi sore ade xde dah! hahahahha!!

pastu kami lepak ayza makan dan minum . borak2 den balik dalam pukul 4.45

anta kodak dan epan di bandar sri putra anta aby dan anta ecai . aku smpi umah around 5.30 am .

penat tapi tataw asal xle tdo .hahah! .

so tula!ahad aku . hari agak banyak aktiviti

ni ade beberape gmbr untuk hari ahad ni . n aku menunggu gambar dari aqi!!






3 comments:

zie cie said...

bestnye.
jeles.
azie bosan je pegi dgn kwn2.
jeles laaaaaaa

zie cie said...

ohh ye er?
bile along cite2
psal drawing kt situ.
die kte best gile rantai.
azie bole ckp bosan.
hahahhaha
xpe ahh, ape2 un.
klua time uh mmg cm kimakk.
penat gile, ulang alik rantai klcc.
hahahha

omgpetch said...

"bonze2 aku tu da sampai umah aku dorg terpaksa tunggu sampai pukul 11.30 untuk aku mandi sbb aku mintak nak tdo lagi! sayang dorg kat aku! hahah!"

hmm yee. dlm hati tataw. aaa ni nk bgtaw. lenkali kalau dh ckp nk g pkl brape ape sume ley siap awal en? cissss nk gak tunggu2. ingt ratu ka apa? grr

tp naseb baek mmg aku syg kau btol.