Wednesday, December 17, 2008

selase dan episode nye

selase dan cerite . aku exident!!! cm sial rasenye! ok cite dari mule

aku kene gi shooting jadi extra untuk cite dua hati satu jiwa . movie by razak moheidin . shoot to kat cineleisure damansara . pukul 8 kene ade kat sane . so aku pn siap2 dgn tido hanya sepolohmenet je . tunggu ecai dtg umah pakai gen2 aku(well abg aku punye tapi cm 50% mine) untuk pickup kodak ngn epan . so gi la amek dorg . then head to cheras first sbb nak amek kawan ecai "gia" . jalan agak jam . so memule da dinasihat kan oleh kodak kepada ecai yang " ecai jalan slow sket sbb jalan ni cm kemak sket" . tapi die mcm xfhm sket kot . bawk laju sket . den da nk masuk kat jalan cheras perdana uh . die bole lak lagi high speed xnmpk waja uh . die break xsmpt PUK!* terlangga kete waja uh . pastu BANG!!* dilanggar kete belakang . kete saga . abes! belakang teruk tak rupe bonet dan depan teruk . radiator pecah smpi kua air den yang roof uh tajam logo masuk kedalam . mmg teruk gak ah . aku time uh pk ape aw "angah ayah angah ayah angah ayah" cmne la aku nak ckp nii! pastu owner kete waja kua . PREGNANT WOMAN!!! naseb la die tak impak gile sial! . die sound2 ecai , ye ah tengah cuak an . aku dalam uh mmg bengang gile ah . KETE AKU KOT!!!!! pastu setel sini sane . kalau ikut kan law kereta blakang skali paling salah . so die kate nk bayar kete aku and kete dpn skali . ok ah kan . talk2 kodak da call few clicks die tanye pasal kete bagai . aku da call angah n ayah . dorg pn mcm ok fuh* seb bek alhamdullilah . so setel wat gi balai polis wat report den pgi bengkel satu cina ni yang handle kitorg . pastu call lokman gerak damansara . sampi sane kami terlepas satu scene . so ok la . takde rezeki . tanye abg uh payment cmane . byr hari ke scene . die kate hari and rm30 . ok tape ah kan . lepak2 mkn mcd . BTW WANIE , KITE DA MAKAN PROSPERITY! sedapp! then scene kedua pulak . kene jadi cm penonton tgk breakdance . xsakit plk bediri . k tape la . da abes uh tetibe akak uh ckp yang die bayar by scene rm30!!! gile babi best . so kitorg lepak tgk scene 3 . tgk yasmin hani n lagi sorg tataw jadi kembar siam . kesian do dorg . penat gile . so da tunggu dapat lak untk scene 4 . abes uh kakak tu bayar lagi . dapat la 60 an . so makan2 jap . lepak starbucks untuk tunggu kodak amek pakai kete lokman frm shah alam . dorg da smpi gerak ke shah alam sbb nk tunggu lokman plak abes shooting . da chill sume . tibe lokman call die kat hartamas! peg kalau taw awl2 grk situ je dekat sket . tapela . kami pn grk la sane an . amek lokman drive balik . smpi umh arnd 4 sumtin . kalau ade kul 1 da bole tido dah . haih sedih je cite .sok ade shooting lagi kat induk shah alam . mintak2 dapat . tgh kumpul duet ni! . haih .penat penat penat . ngn masalah kete dan result sume . tencen tencen tencen .!!

2 comments:

omgpetch said...

i know. u can put all the blame on me. i know u'll never be any angrier than tht time. i ruined ur day. i faded away ur hope to bring the car back to machang. sorry. it is written by god to happen that way. 1000 apologies

Khairiawani&Khairiyani said...

ALAMAaak!!siannye.huhu
wahhh!belakon cte pe yang?
teruje plak ni. =DDD
p/s:hehe.prosperity sodapppp!