Wednesday, December 17, 2008

kena tag

1) bekas kekasih saya adalah
harithz-bekas kan?

2) saya sedang mendengar
acik men bola

3) mungkin saya patut
berase sgt takut

4) saya suka belajar
mcm mane nak wat budak kecik nanger

5) sahabat baik saya adalah
abg orlando bloom! haha

6) saya tak paham
kenape kalau ade dua kaki nak jalan satu kaki?

7) saya kehilangan
kereta gen2

8) ramai yg berkata
kau ni cantik la

9) makna nama saya ialah
cahaya keadilan

10) cinta tu adalah....
indah in so many way -by indah is yang buruk2 skali

11) di suatu tempatade seorang perempuan sdg menaip

12) saya akan cuba
dpt dekan

13) makna SELAMANYA ialah
forever

14) handphone saya..
rosak pecah screen

15) saya paling meluat
tak fhm bahase

16) bila saya bangun dr tidur
ughhh lapa

17) party adalah
lagu yang kuat2 dan rmi yang gatal ..

18) haiwan yg paling cute
tataw la

19) peringkat umur yg paling menyeronokkn
78

20) hari ini saya rasa sgt tension sbb
kereta saye rosak

21) mlm ini saya akan cuba
kurang kan drp rm1.30 jadi 1

22) saya btl2 inginkan
izzaz dan duet

23) bila tgk muka kt cermin pg td
lawa gak aku ni .hahah!

24) shopping kompleks adalah
bangunan

25) makanan segera biasanya
best tape waste

26) ayat2 terakhir kata pd org...
result tak kua lagi

27) nk pnjgkn tag ni?
bole la kot

28) mata sye..
bulat dan sepet dlm mase yang same

No comments: