Thursday, October 2, 2008

hari raya . ohhh bahagie habes!

aku da telepas smayang raye ! shits x pegi lagi! ok sedih . pastu woke up when angah kejut . bangun tengok sume da mcm ala2 nk siap da . aku pn pegi mandi . jage rmbut sbb baru buat treatment! wahh!! hahaha! da mandi wangi2 pegi amik baju kebaye yang kainye diberi oleh ayahnda sangat cntik . putih lagi you! masuk bilik . make up (ofcoz kate pompuan! haha) pakai perfume kegemaran issey miyake . masuk bilik ayah pinjam eyeliner k.jah n masuk bilik balik pakai lipgloss dan mencari rantai dan subang yang menarik! siap sume tu .lupe lak bateri hp kong ! hahah . so pegi charge jap .dapat msg from mr.bapok . die anta msg raye la . so aku pn balas balik . da siap tuh kelua la bilik turun bwh . igt nk salam2 la kan . rupe nye rushing nk pegi ke rumah beraye . so tape amek gmbr .HARUS! tahun ni kitorg tade set colour . tapi kitorg ade colour harmonise .wahh da masuk seni! haha . from choc to green and lastly pengenap tibe2 merah! my adik jantan nazrul .hah so cute . hana mesti la comel kan! tgk kakak la! naufal biase .rebel abes! dyna sebok nk betul kan tudung sume . bz bz bz . so da amek gmbr . tout ade la salam kan . xnk jugak sbb da rushing sgt . tanyela nk beraye mane ni . i was hoping the answer will be " ohh kite nak pegi rumah atuk laa ." tapi bile da dengar jawapan kan . rase jantung ni jatuh golek2 .mcm nk puase balik xnk raye sampai mampos pn ade . ayah ckp ape aw ." we are going to untie lily's house" WUTTAFUCK!!! asal tibe nk pegi umah minah tu? den ayah ckp . nk wat cmtu sbb nk biasekan since he will be staying in terengganu for a while . den aku balas la . kenape xsuroh dorg datang je sini . he remaind silent . so ok aku da frust menonggeng da ni . i've been crying jugak la in the car otw to that mothafucka place kat ampang . so sampai sane! aduhai!!! gile cibai rasenye! call mr.bapok xangkat2 .lagi frust tapi faham la kan first raye . anak2 sedare die xsdr kot tu hari raye , KO PAKAI BAJU KURUNG BOLE KAN?!! bodo nye.die igt die abes "lapsap" katenye . dgn baju hitam , makeup nk abes goth .ikat rmbt mcm gampang pastu pakai sua carrot cut merah dan ade sorg tu kuning? gile bodo! so so so so fashion disaster .
so aku sabar lagi da pegi umah tuh . tp my face kindly shows it all how much i hated it . da sampai ni . da greet everyone ni . dat mothafucka xturun pulak!!!!! PUKIMAK SIAL! sumpah tu mmg da kurang ajar .alasan die sakit demam dan leher xle nk gerak . ohh my god! aku pn demam jugak bodo . bole je aku pegi . turun bole kan greet atleast kejap .ckp ko sakit den naik balik! dah byk da fmly aku tunduk ni . eeee geram sial! den mase nk balik uh . i still wait for my salams , bukan nk duet pn . just its a tradition . tataw lagi bile fmly aku nk pnuh balik . XDE JUGAK! aku tanye ah xnk salam2 ke? ayah aku ckp . esok ah . pegh time tu aku mmg da xtahan . aku da nanges jee all the way nk balik . kire raye kali ni mcm xraya langsung .mcm cuti biase . aku mmg bengang . sangat2 bengang! MINAH TU SGT MELAMPAU .abg aku explain kat k.jah die kate yang kalau die kene benci that mothafucka den die akan membenci k.jah sbb nk di ikutkan dey are both equally the same . tugas die berat nk handle wcj . die da jage adik2 die dkt wcj . slagi makan minum baju blaja sume cukup den die xkan wat pape dah . ok ade betul ckp abg uh . tapi an nk beta sket . KALAU MOTHAFUCKA TU JAGE KITORG BAGI MAKAN MASAK KEMAS RUMAH AJAR DAN REALLY TAKE CARE KAT KITORG .den u can say they are both equaly the same . tapi she dosent even care .ko kalau stakat jumpe setahun skali pastu dgr cite je xpayah! and KALAU SETAKAT MAKAN MINUM BAJU AJAR JER CUKUP TAPI LOVE TADE CONCERN TADE . SERUPE JE AKU JADI ANAK ANGKAT . OR BETTER YET AKU BERHENTI BELAJA N AKU KERJE UNTUK SARA DIRI AKU DAN BUDAK2 .mmg skrg ni aku xmampu . tapi kalau mende tu la yang nk diungkitkan . den dont bother anymore . budak2 tu kecik mmg dorg xpaham . tpi bile da bsr ko nk jawab mcm mane? mane ayah? ohh ayah ngn pompuan tu . asal xjmpe kitorg ? ko nk jawab mcm mane? YES! ayah mmg bagi evrything for their sons and daughter .name it! sume pasti dapat . tapi its tht why you love him? material? kalau aku bazir duet pegi tido ngn jantan pn tak mungkin die akan sedar , aku mmg bengang . tapi aku btl syg kan ayah aku since die je yang aku ade . series . tapi kalau sbb pompuan tu die dah mcm diperbodo kan .aku jadik sakit hati . abg ckp kalau da sayang susah nk tinggal . ok fine ! ape gune ko bersembahyang utk mencari yangg btl .ape gne keluarga kau ni untuk terus bersame kau . ape gune kawan kau utk mendengar . ape guna hidup kalau asyik menderita kerana sayang .ape guna berdakwah?aku penah jugak jatuh mcm tuh . tpi belajar la . perempuan bukan satu kat dunia . nk die bogel tido ngn jantan laen depan mate ke bru nk sedar? ke masih xsedar .jangan kite berhenti untuk mencari . jangan kite melekat mcm lalang , just because aku minority aku xberhak .mungkin ape aku ckp salah .mungkin jugak betul . aku hanya keluar ape yang aku rase .kalau aku salah den maafkan aku . aku da xlarat tgk keluarga aku mcm ni . aku da jadi sakit . penat aku smpi buat hati aku kosong .aku xnk berhenti hidup . aku xnk .jangan sampai aku letak keluarga jadi num3 dalam hidup aku .klu sume sbb minah tuh .den aku nk bersuara, aku xske walau sorg pn dalam fmily die .termasuk la yang berangan nk jadi nenek aku tuh! sumpah!!!!aku sedih aku kecewa aku bengang aku mara aku berdendam dan aku seksa dgn mende ni!! sumpah aku xSUKE!!! kalau mende ni berulang jgn mimpi aku nk ikut lagi . pastu lepas balik umah uh aku anta msg perli kat both of em . dorg call aku , 10 misscall . aku tdo so aku xdgr . esok nye ayah ckp yang that mothafucka said sorry ,mase aku anta msg die baru je kua frm clinic . OHH BOLE PLAK KO TURUN PASTU PEGI CLINIC? so sorry , currently aku x accept her apology . never! die da malukan fmly aku kat situ .maaf la .aku xle dah nk terima kau . so yes im having the best raya in my entire life . sgt membahagiakan smpi aku xdpt nk ckp ape .

No comments: