Sunday, October 5, 2008

aku pulang

dis 8am aku pulang ke uitm machang dengan beratnye .tapi tape aku pegi bukan nk memain . aku pegi sbb nak berilmu . yeah!! laagi brp minggu je . den im back again

wish me luck with assgmt dan bagai! aku tak siap lagi niiih!!! xlarat oohh . banyak gile . 10 subs . bayangkan laa!

tape aku cube! dont giv up qis ku! .hahah!

so here i am waiting for 6.30am to come sbb nk pegi mandi . haha

to family , im sorry kalau ade pape yang menyakitkan hati kalian .maaf la mulut dan bicara aku mmg lancang in anyways . thats just the way i am . but bottom in my heart you guys are always be the one for better and worst . sampai mampos kite takkan berpisah . so yeah . maaf dan aku sayang korg semua .

for friends . sori mane yang tak sempaat jumpe sbb x berkesempatan , aku banyak tempat nk pegi . okey maaf kalau ade pape . wish me luck!!loves!


sadly i have to be in the bus in a few hours .mengharapkan agar selamat sampai di kelantan dan belajar dengan sempurna . da taknak stress .kesian kat kodak asyik jadi barang mengamuk . aku akan cube untuk lebih tenang . da charge bateri badan kan . its time to move baby!!!!

dis 10 oct , insyallah aku akan ke kemaman for ayah launch secrets . alhamdullilah da berjaya akhirnye . aku harap betul2 berjaya sampai bile . aku support!

aku sayang keluarga aku .sumpah aku xtipu . walau sakit mane pedih mane aku nk menerima yang pahit2 tu . aku tetap sayang , cume saat ni . kami masih berada dalam lengkuk yang nipis . susah untuk berjalan . aku akan hold on! ups and down are common .aku si kanak dalam keluarga . masih perlu di perbetulkan . tapi aku bersuara di mana aku merasakan betul .kalau salah la kan . aku tak segan menerima pendapat . biar aku belajar . sooo . DIDIKLAH! yeah .


ohhh kodak! cpt siap pickup oraang neee!!!

No comments: