Monday, October 27, 2008

disini ku besuara

"manusia dengarkan
kenapa mesti kita nk bermusuhan? . kenapa mesti ada conspiracy antara satu pihak dan satu pihak? aku penat! mendengar melihat dan merasakan benda ini semua! bangkitla! kita dah beransur matang dan dewasa.masih perlu ke pergaduhan semut ni? pada dasarnya muka kamu semua adalah indah . senyuman itu selesa dipandang . tapi hakikatnya kau lah pemusnah .tolong la,sedarla . jauh mana pergaduhan ini akan berjalan . mana kata2 bahawa kamulah si gagah menerima tomahan dan kritikan?aggghhh!! bodohnya! semua pihak bodoh! termasukla aku. kata dah berdamai? tapi kau masih lagi mahu beperang! hey si gunting . sampai bila kau nk bertahan? sedarla .
tubuhkan kumpulan...HAAAA BUAT! kaulah yang hebat . igt la , org yang ko sayang tu kat mane kawan .kalau di tempat ini menjadi perantaraan kau untuk memanaskan pihak . SILAKAN . sekarang biar aku yang bersuara .aku penat dengan pergaduhan . aku berdamai.
kita manusia yang berakhir dengan kematian . bawalah gagah itu hingga ke kubur jika itu kau mahukan ."

aku tulis ayat ni kat myspace sbb aku dah tak tahan dengan conflict budak2 kat sini termasuk la kodak. wey tolong laaa!!!!! KITA SATU FACULTY .mana keserasian . mmg la bengang kan .kalau korang btl x MENJILAT! asal ko nk mara . wey stakat ko nk mengumpat memperli dan memulut bek ko jadi pompuan la . hadap la wey depan mata . ckp straight table talk !!!! ini x . gaduh nk wat baju la . ape sangat la bajju kauuu tu! ughh penat la . kodak nye sites plak satu lagi . pegi la hadap gak da taw keaadan jadi hening . tak payahh laaaa gadoh!!!!kalau dua2 sites nk becerita . PEGI LA MAPMS SEMUA!!!

aku fade up . manusia yang aku igt kan berfikiran yang bagus rupanya bodoh mcm mereka . ko buat krew kumpulan semua! KAU BUAT!! aku nk tengok jauh mane krew MENGJILAT kau manusia .setakat uitm kecik mcm tu kau nk pegi mane?senior kita xmcm tu pn .xkan xbole pk lagi kot ? cool sangat ke kau tu??

aku bengang? HELL YEAH AKU BENGANG! cummon . kite sepatutnye bersatu . aghhh kau sume bodoh mcm aku jugak . budget kau la tuhan . bila kilat datang kau lari . bla la wey!jangan la nk ckp poooong!kau pusing2 kau nampak jugak muka2 ni . fcuk!! ape laa susah sgt untuk korg befikir!!!!

plz la .


grow up!

No comments: