Thursday, August 7, 2008

this is not the way i've wanted

mempunyai masalah kritikal lately .penatnye! mcm2 halangan nk tempuh ni .god , how am i suppose to live like this man.okok,ptptn aku stuck da almost 1month .aku takde duet .nk mintak ayah da sangat2 sangat la segan .hutang pulak takyah ckp la .bukan hutang ape pn .sbb segan nk mintak aku pnjm org.oh susahnye dgn barang work yang banyak .kalau nk satu mcm bole faham lagi lagi .ni sangat sangat banyak .susah la .aku pernah tefikir nk berhenti dah kalau da terdesak sangat .ayah pn ckp die tade duet sgt .alaa sedih nye mcm ni .takkan die nk tanggung aku sorg .akuj taknak jadi selfish . aku da tataw nk wat cmne .duet takde .even untuk makan kot! sbb duet mcm2 bole jadi an .shit!aku da pnt nanges .dengan sakit kepala yang tak nk berhenti2 lagi ni .bank islam plak bole wat hal .kelantanese mmg fucker ke cmne?!!! aku xnk diskriminasi tapi korg yangt wat aku cmni .apela susah sgt utk ko tuka je kad tu n let me pay idiot!!! fuck gile smpi ilang kad aku pasal ko .now lagi best stuck trus untuk cocok duet,so my line is zero!aku xde duet .aku lapar subsidi aku abes .and aku tatw nk wat cmne dah.aku nk berhenti tapi aku sayang sbb aku dah part3 .lagi 3sem je .ya allah ,tolong la aku ni .susah nye .

aku serbesalah ngn kodak sbb die jadi mangse kene maki sound dan pakse aku ,sian die layan seksa aku . sori la sayang, i didnt mean to hurt you .just aku da tataw cmne dah .aku da xlarat nk sabar sume .sbb aku da stuck sangat2 .ye cengeng pn .mampos la.seriesly sory sgt . aku banyak sgt susahkan ko.swo ko tmn here and there.he still support even dah kene sepak terajang skali pn .aku tataw dah cmne ,kalau yg laen maw tinggal kan je .damm.tah lah,sdih

skrg baru2 ni ayah ckp die tade duet! ah sudah .lagi la rasa bersalah. aku nk berhenti la kalau andai kate tade jalan dah nk wat.tapi aku still try and cube gak.kalau da btl2 xde care dah nk wat cmne .i have to let it go .ohh sedih nye .i miss frens here.not this place.hell no! here!!

dah la aku tataw cmne dah .tawakal je .my worst bday of the year .sedih dan sangat2 la pahit hanya sbb those fuckin stupid money

adakah life sucks .? no coz this is just part of life .the rough one .make it intresting and beutiful.

ohh bingung!

No comments: