Wednesday, August 20, 2008

serba salah lagi

aduh tadi jmpe ayah .nk mintak bli duet tix bas . gile la aku ni . jumpe ayah bukan sbb nk lepak ke ape .mintak duet je keje .ohh shit! aku sbb xde niat pn nk wat cmtuh ouh! kebetulan je.kalau bole nk sgt hang out ngn die sume .tapi die bz ngn keje sume .xkan nk kacau kot .aku faham situation die .tadi tgk die pn kusut je! aghh! serbesalah nye! die bagi agak banyak tadi sbb aku terlepas ckp aku nk bli LIP GLOSS! bodo nye .xpyh la membazir nk bli mende uh .cibai la .aku nk return balik duet tuh sbb aku da serbesalah sangat dah .alaa pt nk dpt dah kan .xya la kasi duet lagi .aku xnk ouh .seriously .ade 8beradik 2 bini 2 rumah nk kene jaga SORANG?! xyah la sbb aku abes pening nk pk .aduhh! serbesalah nyeee!! aku ni burden betul laa!! tamaw tamaw .sok nk bli tiket n ptg rmbt je .ala duet sblm ni pn ade lagi .xyah la nk mintak lagi qis! aghhh segan nyee!!aku nk do makan ngn die je .lepak cite2 sume .tapi tu la ,x berkesempatan .aku igt baju raye ni nk bli pki duet aku je ah .tamaw mintak .aku mengidam kan dslr nye cam actually tapi tape la .tu sume bole tunggu .satu hari nti bile aku ade duet insyallah aku bole dapat .xpe ayah aku xmntak pn.cume berangan je . betul an .aku sayang ayah aku do .sayang sgt .so tolong la jangan kusut .bile die kusut aku risau .si bodoh tu xabes nk susah kan ayah aku .TOLONG LAA!!!! do you tink ur dat hot?! fuck man . tapi tataw asal sumhow aku cm xle spoken up mcm aku slalu bile b'hdpn ngn die .pakai sumpah ke ape .ahaha! tapi skrg not anymore gak .aku rase nk men bomoh balik je ngn die tapi kalau aku wat cmtuh mcm aku ni same je ngn dia "si bodoh" aku tataw la cmne lagi .pening!.aku segan da tahap cibai .ptptn yg kemak ni xdapat2 lagi .aduhhh!aku sumpah do .aku ade duet aku taknk mintak langsung ,ala kalau aku bagi balik pn tape la oren kan hutang aku 50 .die kate die nk bayar .kay tape la aku bole la survive those untuk one week before pt dpt .cmne ni! segan nye .toloooong laa!ayah sori la .malu sgt dah ni! sori sgt2!

No comments: