Monday, November 16, 2009

end of smester 5.home,finally

akhirnye aku balik umah.dengan takde alasan yang sedih.aku balik sbb dah habis dah final aku untuk smester lima.alhamdullilah segalanya berjalan lancar.banyak yang aku been through smester lima.Awal2 sem aku dapat berita pasal abortion daripada orang yang aku kenal,sgt sedih.lepas tu berita sedih bile mak kawan baik aku kat sane meninggal secara tiba2,kami bergegas ke pahang teman dia dan trus balik ke rumah masing2. kemudian seminggu lepas tu kawan aku kemalangan yang sangat truk and salah seorangnya meninggal.aku sempat lagi makan sama sahur dengan arwah sebelum dia pergi.pengalaman sangat sedih masa tu.aku balik sekali lagi dan pulang ke rumah.kemudian aku bergaduh pulak dengan lecturer atas korupsi politik di sana. aku bertarung hidup aku kat sane seorang diri.dan naseb baik mereka ada. kemudian aku bergaduh dengan kawan aku sendiri yang agak besar hanya kerana salah faham.tapi alhamdullilah selesai.lepas tu aku tengok sendiri eksiden yang dasyat depan mata aku sebab mabuk.kepala driver tersopak dan seorang lagi isi mata terkeluar.esoknya rumah jiran aku terbakar.rentung dan total lost.naseb baik takde sape2 yang cedera atau mati.time tu aku tengah tido.naseb baik allah s.w.t masih lindungi aku dan kawan2 aku.haih.memikir kan balik ape yang dah jadi smester ni sangat berat.tpi alhamdullilah aku berjaya lalui.sekarang aku nak relax dalam mase yang same aku nak fokus.amin.

1 comment:

omgpetch said...

alhamdulillah nyawa masih panjang