Tuesday, January 27, 2009

life full of risua2

aku risau .

ayah:
mcm mane aku nak convince die yang " i dont want his money ." seriously!
his acting really weird this day . and i really cant stop worrying. sakit ke die or die banyak gile masalah! .ohh god . sumpah aku sayang so i dont want him to fade away

study:
work aku sangat berlambak tapi xckp mase nak siap kan kerje . banyak yang amat . lagi2 department aku penuh dengan falsafah

money:
ptpn aku sket untuk tmpung aku skrg . still aku xnk gune duet ayah aku .haih

comitment :
every day im getting worried about keeping this relationship coz life aint no farytale . i wil might loose it , im still young and still i really love him soooo much. tapi . people tend to be crazy on this thing . again , life AINT NO FARYTALE!

boundries and limits:
banyak bende yang aku da melebihi dripada wut is supposed to be .bile skali da tersalah langkah aku akan menyesal seumur hidup . dan aku dengan langkah tu mcm telur kat hujung tanduk .so i need to get back to the roots .tapi banyak dugaaan membuatkan aku asyik terpesong

result:
aku risau ngn result aku sem ni sbb sem ni mcm sem tido . so aku pn mcm agak tertido. aku nak bangun . tapi katil sedap sgt. lemah

rumah:
kawasan rumah aku tu bahaye sgt . dan aku perempuan . so aku amat risau . mcm2 bole jadi . so aku mempetaruh kan nyawa aku

family :
semakin hari ia fall apart . aku xnk! sbb aku xsngp lihat semua tu! aku seorang yang betul2 lemah

friends:
aku tataw lagi mcm mane nak jage hati sorg2 . penat! akhirnye aku yang sakit n merane sbb aku slalu mengharap kan sesuatu . so aku xnk mengharap ! tapi aku mengharap jgk . aku bodo


aku risau evry single day . makin tue makin banyak masalah . let me stop worrying plz coz this thing making me nuts! tlg la . mcm2 care aku fikir skrg ni tapi none of it berbaloi . plz plz plz




AAAAAGGGGHHHH BINGUNG!

No comments: