Saturday, June 19, 2010

cakap dengan diri

dh lame sgt x menulis. since wifi dh takde.laptop pecah screen sekali lagi(haha) aku dah xmempunyai ruang untuk membebel sorg. akhirnye aku dh abis. result pn dah keluar n memuaskan.okey . on your mark, get set , GO!

skrg ni aku terpakse hold belajar degree dulu. ayah ak ade masalah financial dan sebolehnye aku tamaw dh pakai ptpn lagi. Harapan aku sangat tinggi. aku kalau bole nk gak merase grad on time dan terus bekerja. mcm everything sudah bole di predict.mmg di mata org aku mcm tak amek kesah sgt tapi hakikatnye mmg aku nak sangat2 smbung terus belajar. sesungguhnye aku mmg jeles sangat tgk angah. bukan sbb die pandai nak mampos je sbb die berjaya menghabiskan pelajarannye dengan cermelang dan mengikut masa yg die nak. yes skrg die tgh kalut nk pk pasal master die. tapi master kot. atleast die dah ade degree. pastu aku pk lagi kalau aku sambung sekarang pn aku tataw nk smbg ape lagi. aku seriously kalau bole taknak amek fine art. aku nk cri lain sket dulu. kalau aku aply skrg mmg aku kene amik fine art jugak la. which aku takna. bukan aku xminat. tapi aku nak ade bende lain plak. aku sgt bangga dengan kodak sbb dapat foto.akhirnye die berjaya. die begurau suruh aku smbg foto same die. ish aku xnk ah. sbb aku bukan la gile mcm die. so tapela.pendek cite aku kene hold jugak sbb aku kesian kat ayah aku n aku nk biar adik2 aku pn dapat education yg sama ngn aku ni.dlm mase yg same aku still blur ape yang aku nak. so sebernarnye aku sgt sgt sgt sedih xsmbg belajar trus tapi tulah di tmpt aku. aku mmg btul2 kene pijak bumi yang nyata.

aku dpt rasenye aku mcm dah x begitu mengetahui whats goin on with this world an sbb aku mcm caught up dengan dunia aku sendiri saje. melepak balik movie tido dan bnda yg same everyday . fugh gile doh!aku dh xcntct kawan uitm , kawan lame .x beborak ,lupe sane sini.. mcm dungu dh skrg ni. aku perlu kelua do. tapi sejujurnye aku segan untuk borak dengan org2 baru. series. aku masih lagi x ada confident tu lagi. hhaha! bile aku tgk keliling mcm sume perfect smpi aku rase aku weak sangat. this is the real me. aku tkut nk tegur sesape yang jauh sket pn sbb aku ade masalah segan melampau yg makan diri sendri. aku slalu ckp kt org dont guv a shit ape org kate tapi sumtimes i do pk do. mcm paranoid telebih. aku kene buang sifat uh. tpi asl ah? sbb aku gemuk ke? xjgk ade je lgi gemuk dri aku ok je.aku pelik dan aku perlukan perubahan. aku kene keluar

satu lagi masalah aku skrg aku dh start pk bukan2. pk ape org kate padahal sblm ni aku kesah pulak la kan. tahla. aku makin start ilusi dan ilusi hari makin hari. aku takut marah dlam mase yang same. apesal ah. aku mcm lost semak dn tataw nak buat ape. aish sakitnye. ya allah tlg aku . ape aku perlu buat. aku perlu perubahan

yes! aku perlu perubahan

No comments: