Saturday, October 10, 2009

mimpi

aku da lame x post kat sini.takde mase pon.hari ni aku ade mimpi best.sangat best.mula nye cite die macam ni.au masuk pertandingan apetah.but sumtin to do with singing,dancing and acting.so aku masuk den aku dapat.hahaha!pastu aku tak reti dance(in real life pon aku tak pandai!haha)so,kami pon training laaa.satgi ade dis one guy,kire die pn masuk pertandingan tu gak la.die tetibe dance ngn aku.kami pusing2 satu dance floor,dance best gile sume.pastu mase dance uh aku ckp ah,i cant dance..den die ckp "its okey,i just love dancing with you!"ahhhhh....besssttt gille! aku tak nampak pn muke die macam mane.tapi yang pasti dalam mimpi aku tu die memang sangat2 hot!!serioussslllllyyyyy hot! aku sampai angau beb! hahah.ni baru betul gile bayang! haha!patu dalam mimpi aku tu gak,lepas aku dance gile2 sume satgi mandy datang kat aku.die cakap yang,jangan amik laki tu,die boyfriend aku!den aku ckp.MAMPOS! hahahaha! sumpah kelaka.part tu tak bole bla! tapi mimpi tadi mmg sangat2 indah.and aku nak mimpi macam tu lagi!

No comments: