Friday, August 28, 2009

rahsia

aku dah lame x berahisa dengan orang,tak berkongsi walau aku ade sesuatu yang perlu aku luahkan,aku tak tahu knapa,sbb boring ke?atau aku lagi suke mengdengar dari becerita?.kebanyakan rahsia yang aku dapat hanyalah daripada orang lain yang mengceritakan kepada aku(itu lain la).sampai aku rindu berahsia.aku rindu ada rahsia aku sendiri yang ade org lain pn tahu.rahsia?penting ke?atau hanya satu simbolik.entah ,yang penting semua ada rahsia.

aku tunggu bertahun2 untuk kemukakan suatu rahsia ni pada seseorang.aku gembira akhirnya aku berjaya juga melaksanakan ape yang aku impikan.ia berjalan dengan sangat lancar.kali ni aku dapat hidup dengan tenang dan bahagia.tapi itu adalah satu rahsia.aksi nya,perbualanya dan aktivitinya adalah rahsia.kenapa aku buat mcm tu.sbb bagi aku ,kadang-kadang sesuatu pekara tu lebih elok dikongsi oleh orang tertentu sahaja.pada mulanya aku merasakan aku dah buat satu bende yang sangat salah dan membahayakan.tpi tibe2 aku terdetik. ni la saat2 nya untuk aku habiskan segala-galanya.sekarang ia hanya tinggal memori ,persetujuan dan rahsia.apa yang telah mengjadi imej pada mental kepada kamu semua tidak akan memberi kesan kepada aku sbb aku taw ape yang aku taw.dan kamu semua takan pernah faham.

aku suka rahsia.sbb buat aku macam bermakna.x)

No comments: