Friday, May 1, 2009

best

lame x menulis kan .rase rindu lak . haha! im here .di rumah for only 3days je sbb ade lagi 2 subs to go ngn speaking test. tapi aku rase rindu je nak tulis2 .tadi aku kua ngn ollie dan mandy.setelah agak lame xkua bersama.pegi tgk OIAM sbb ollie dapat tiket free! hhahahah!!!aku xmenyempat nak call sume org yang aku balik bb aku balik kejap je n. so tu ah.btw tomok menang,hahha! tapi die agak hensem ah tadi! lol.tomorow bday mandy .sok we decided nak pegi makan dinner kat delicious.pakai dress cantik2 sbb xpnh kami buat.mandy nak bawak scndal die name kevin.haha!ollie aku tataw.best nye! its been a long time da xwat cmtu.duduk kat kelantan mmg stress .jujur ckp .dengan org sane yang xbole bla.dengan enviourment die nye.aku xkesa dengan keadaan tempat tu.yang menyakitkan hati adalah manusia dan perangai mereka.serious.tak dapat aku nak cite mcm mane tapi bile ko duduk sane korg taw la ape yang aku rase ni.tapela aku ade due sem je lagi untuk menatap bontot disana. next sem aku da part 5 dohh!! aku da kene start betul2 serious ni.kalau ikut kan dah mcm tiba di hari perkhawinan! hahaha.aku da mule kene cari tema and all .aku nak wat yang terbaik.aku nak score mcm mane yang aku impikan.insyallah dengan berkat restu ayah mak adik beradik dan kawan2 .aku mungkin berjaya.doakan aku untuk berjaya.sikit je lagi!aku xsaba tapi sgt takut dalam masa yang sama.sebenarnye work aku xsiap lagi ni .tapi aku cm penat so aku tulis2 jap.hehe!k la .nak smbung wat keje ! dada!!




p.s:bilik aku sangat romantik dlm keadaan gelap.huhu!

1 comment:

syafeenamk said...

goodluck sayang! ;)