Saturday, March 7, 2009

hahahah!

diorg da bace yeye!

aku tataw ah .mungkin dengan care ni dapat menyelesaikan masalah yang kian genting . kalau aku kene pukul ke buat lah .asalkan at the end sume berdamai .

aku tataw , nak call aku loser aku tak kesa. aku dah sgt2! penat .

lets talk . imean really really talk .care org betul bercakap

aku da bosan besabar . aku da penat maen mcm ni . aku da penat menggunakan media ini sebagai salah satu peluang menghukum sesama sendiri

aku taw cara ni amat salah dan diffrent people diffrent background diffrent opinion .tapi aku pn tak tahan kalau da asyik dengar cite je yang betul2 mengecewakan kan aku . and yes i am sorry

sekurang2 nye aku masih berdiamkan diri sampai hari ni aku menulis di BLOG aku sendiri dan bukan lah di huru hara kan pada org lain walaupun ini utk tatapan org ramai .(aku try wat personal tapi xreti.haha)

dengan ihklas dan sejujur2 nya aku ingin bercakap elok . secara rasional . pk la , penah ke aku kua any STATEMENT until now .i am done waiting .

mcm2 care aku buat untuk bagi dorg bertembung . tapi xjugak jadi .tah la.makan diri balik . nasib la

tapi bile nak diikut kan . aku rase ni jalan terbaik .pasni ade pukul2 ke game ke . aku da penat sbb akhirnye bertembung jua .

nak kate aku takut ,yes aku mmg takut . tapi hakikatnye aku dah sgt lemah untuk besabar kalau asyik caci2 depan senyum. series kalau korg betul2 xpuas hati an .apelah salah nye cakap je depan aku . be a gentle person and talk .nicely instead .xpayah gune media2 ni .

tah la aku penat .dan a bit panas ati

No comments: