Friday, September 26, 2008

primus

his change!! so many ways . sedih nye aku .he use to be cool understanding and great .bile ade girlfriend .slowly his going bad .im talking about my oldest brother .ugh sakitnye hati aku ngn die tuh . dengan adik sendiri nk bekire! god who am i to him? membe ke acai ke? kimak! aku xpenah bekire ngn fmly sendiri . tolong la . banyak bende remeh yang die da wwat buat aku sedih . u see , mende kecik kalau kumpul jadi banyak .die punye kete minyak penuh yang BAPAK aku isikan die bole swo isi lagi? agghhh bodonye! i cant belive he became so stupid! pastu duet skit pn nk bekire ni!! ape la awek die da rosakkan die ni. sumpah aku sakit ati ngn die! dulu aku bengang ngn angah tapi slalu kitorg gado kucing yang xbwk kemane . haa angah pn bole tahan kedekut . tapi die xla bekire kalau mintak tolong sume .aku tataw la ape nk jadi ngn family aku . sorg dah mcm cibai,sorg sombong xbole igt.pastu ayah plak tgh down . aku tataw dah ape aku skrg ni to them . ape fmly ni sebenarnya? puase da mcm xpuase .raye dengan keluarga mcm dah raye dgn org asing je . terlalu awal untuk aku untuk rasa boring di hari raya sbb aku muda lagi . sedih nye sbb masih awal aku da bosan .aku nk dulu . dulu mase satu meja yang besar jadi mcm kecik je! best . gado suke sama2 .skrg aku dah lost .ape aku bwt seems dosent really matter .nk sorg hilang skali lagi ke baru nk berubah? tolong la .mane kate sepakat ni? aku penat bertengkar mulut perasaan dengan keluarga .ayah with two wifes yang xbrp nk bole handle . anak 8 yang sorg2 kepale laen . ohh kesian nye. liliy bitch who seems dont care with my dad situation ,ahh die tu bodo! konon dont trust anyone la sgt . tapi ko yang bodo! agghhhh ,mende2 macam ni buat aku membenci pada sekeliling .aku taknak sume tu . aku tak suke membenci .aku xske berdendam .aku xnk perasaan hitam yang banyak dalam hidup aku .even aku taw mcm mane pn akan ade susah dan senang . tapi aku slalu mengharap kebaikan . tolong la abg .sedar la , im your sister . REAL SISTER . ape salah aku kat kau? ape aku buat smpi ko mcm ni rupe . sue ko mmg ughhh! ko menambahkan reason aku utk membenci kelantan! aggh see , tak pasal bende lain jadi mangsa . aku cuba untk meleraikan perasaan ni . tapi aku mcm semua . susah .

pening la .

1 comment:

Khairiawani&Khairiyani said...

mmg btl kan org akan berubah bile orang laen da muncul dlm idop die.
huuhuhu.
tape qyst!be strong k.
insya-ALLAH.