Monday, June 23, 2008

kugiran lama

kadang2 aku hilang dalam arah aku sendiri . aku hilang lights yg selalu dipancarkan untuk aku jalan . aku menangis aku menjerit kesedihan memikirkan mane pegi lights tu . tapi aku tak sedar mase lights tu ade aku sia-siakan mende tuh . so bile aku dapat balik dan bole berjalan dgn sempurna aku akan jage dgn baek . aku hanye manusia yang normal aku belajar dengan sekeliling . aku belajar dgn salah aku sendiri dan aku belajar dari ajaran orang lain . aku la manusia yang taksub dengan dunia sampai aku tak sedar sudah tibe mase untuk aku melangkah ke luar kotak . aku terluka sememangnya aku terluka . tapi aku akan cari ubat untuk baik kan luka aku . mungkin akan meninggalkan parut ? biarla sekurang kurang nye parut tuh tak la sesakit luka kan , aku xkn pernah tahu siapa aku dan aku akan terus menjadi anak yang kecil dalam dunia ni . kadang aku sendiri berfikir . sampai ke aku ke tahap yang aku impikan . ade ke nyawa lain yang akan pegang tangan aku untuk berjuang dengan aku ? aku lega setiap kali aku melafaskan sesuatu yg tersekat dalam diri aku . orang kate kalau kite kene patuk ular kite kene hisap bisa tu sampai abis . biarlah sakit pn tapi atleast cpt baik . aku beterima kasih pada sekeliling pade kawan pade keluarge yg mmg betul ajar aku jadi org .aku lah loser yg xpnh sedar diri .tapi aku ade kelebihan untuk melihat dan memerhati . dengan cre mcm ni buat aku matang dan terus matang . sakitnye untuk terus melangkah? mmg sakit . tapi aku takkan duduk merungut dan menangis tanpe bertindak . sampai bile aku nk jadi cengeng . takkan aku nk lari pulak ? kalau aku lari akhirnye aku jugak yg penat . jadi baik aku tempuh je baru la aku sedar best ke tak kan . sape taknak hidup dalam farytale . tapi cube pk kalau sume hidup berakhir dengan happy endings tak best la . jadi bosan . kalau korg belajar lukisan . kite mesti memerlukan warne2 gelap untuk cantik kan gmbr . kalau sume terang sakit la mate tak pn lukisan tu mcm xde nilai . macam main piano jugak kite mesti kene tekan yg hitam punye gak kan . baru best . sekali skale aku akan lihat parut yang ade tapi aku da x menangis sbb da xsakit . cume aku akan rindu dgn parut tu . xsalah kan ? entah la . bile nk difikirkan balik . pening , so biar lah aku jalan kan je hidup ni smpi sudah habes nafas aku . bile kusut kite tgk bintang ramai2 rase angin yg sejuk nikmati ape yg ALLAH s.wt da bagi kat kite . life is fun . mari appriciate it ramai2 jom ! . baru menarik .

No comments: